Specjalista ds. Kadr i Płac
Zadania:
- Naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami i potrąceniami (w tym naliczanie cząstkowych wynagrodzeń w rozbiciu na wieloetatowość lub uczestnictwo danego pracownika w różnych projektach), naliczenia ZUS i PIT od wynagrodzeń.
- Naliczanie zasiłków chorobowych dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,
- Sporządzanie sprawozdań do ZUS, GUS i PFRON ( w tym umiejętność rozliczania dotacji PFRON na platformie SODiR).
- Analiza kompletności dokumentów niezbędnych do zatrudnienia w oparciu o przepisy Prawa Pracy i Prawa Ubezpieczeń Społecznych, kodeksu Cywilnego oraz wewnętrzne procedury,
- Wystawianie skierowań na badania lekarskie i zgłaszanie osób do szkoleń BHP,
- Rejestracja dokumentacji pracowniczej w systemie kadrowym Comarch Optima, w tym wystawianie umów o pracę i zlecenia, aneksów oraz wystawianie umów kontraktowych,
- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników w systemach równoważnych.
- rozliczanie benefitów, potrąceń pracowniczych
- rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
- wystawianie świadectw pracy oraz druków Z-3, Z-3A, ERP-7 po ustaniu zatrudnienia,
- zgłoszenia na PUE ZUS umów o dzieło,
- wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem, w tym zaświadczenia dla cudzoziemców o zatrudnieniu do Wojewody Pomorskiego (tzw. Załącznik nr 1)
- przygotowywanie zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
- przygotowywanie raportów i informacji związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem, raportowanie dla księgowości i Zarządu CAG.
- archiwizacja dokumentacji pracowniczej,
- korespondencja e-mail i odbieranie telefonów.
Oczekiwania:
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku (minimum 2 lata),
- umiejętność policzenia wynagrodzenia i zasiłków bez pomocy systemu płacowego oraz rozliczenia części wynagrodzenia pracownika w oparciu o koszty całkowite pracodawcy (zasady dyscypliny budżetowej kosztów pracowniczych w projekcie)
- umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej i płacowej,
- umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów,
- praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych ze szczególnym naciskiem na zasady podlegania ubezpieczeniom społecznych w przypadku umów cywilnoprawnych.
- znajomość obsługi programu Comarch Optima, Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
- umiejętność pracy w zespole, terminowość
- umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy,
- Zdolności analityczne w przygotowywaniu zmieniających zapisów w umowach dla poszczególnych projektów, samodzielność.
Nasza oferta:
- stabilne zatrudnienie,
- umowa o pracę,
- zatrudnienie na pełen etat,
- przyjazna atmosfera w pracy.
Prosimy osoby zainteresowane o przesłanie CV na adres: gdansk@caritas.gda.pl
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac zgodnie z ogłoszeniem z dnia 26.01.2022r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).