Caritas Archidiecezji Gdańskiej zatrudni osobę na stanowisko Sekretarka w Centrali Diecezjalnej, Al. Niepodległości 778.
Zadania:
– prowadzenie i obsługa sekretariatu,
– odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych,
– dbanie o sprawną dystrybucję poczty,
– przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
– inne prace administracyjno-biurowe,
– dbanie o właściwy wizerunek placówki oraz wygląd, estetykę i porządek w biurze.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe,
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
– efektywna organizacja pracy, systematyczność w działaniu,
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
– sumienność, otwartość na zmiany, dyspozycyjność.
Oferujemy:
– stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
– pracę w młodym zespole,
– przyjazną atmosferę w pracy.
Kontakt:
CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres email: gdansk@caritas.pl do dnia 23.02.2018 r. wraz z godą na przetwarzanie danych osobowych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.