Nazwa i adres jednostki: Dzienny Dom Senior+ Caritas

Gdańsk, ul. Zabłockiego 10 AiF

Niezbędne wymagania:

  1. wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  2. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  5. nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi
  2. znajomość specyfiki pracy w placówkach pobytu dla Seniorów
  3. znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych
  4. predyspozycje: umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, uczciwość, systematyczność, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, zdolność do pracy w sytuacjach stresowych, wysoka kultura osobista
  5. dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku
  6. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych

Zakres obowiązków i realizowanych zadań:

  1. prowadzenie placówki oraz zajęć i bieżącej działalności Dziennego Domu Senior+
  2. opracowanie i nadzór nad realizacją planu zajęć
  3. realizacja działalności prozdrowotnej, rekreacyjnej, kulturalnej i edukacyjnej na rzecz uczestników Domu
  4. organizacja, współorganizacja i uczestnictwo w organizowaniu spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc
  5. prowadzenie dokumentacji placówki oraz z organizowanych spotkań, zajęć, warsztatów, prelekcji, wykładów, wycieczek, wyjazdów, itp.
  6. sprawowanie opieki nad członkami Dziennego Domu Senior+ w trakcie ich pobytu w Domu
  7. odpowiedzialność za powierzone mienie
  8. zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów
  9. dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie
  10. diagnozowanie potrzeb Seniorów oraz monitorowanie poziomu ich zaspokajania
  11. motywowanie Seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego
  12. animowanie współpracy międzypokoleniowej
  13. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach
  14. nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z prowadzącymi zajęcia (wykonawcami, zleceniobiorcami, wolontariuszami)
  15. prowadzenie działań informacyjnych dot. projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie
  16. promocja działań Domu Dziennego Senior+
  17. wykonywanie innych czynności dotyczących funkcjonowania Dziennego Domu Senior+

Warunki pracy na stanowisku:

miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Senior+ Caritas

Gdańsk Morena ul. Zabłockiego 10AiF

godziny pracy: 8.00 – 16.00

Charakter pracy:

Organizowanie działania Dziennego Domu Senior +:

– organizowanie pracy pracowników, współpracowników i wolontariuszy

– praca administracyjno-biurowa w Dziennym Domu Senior +

– organizowanie i praca z osobami starszymi, chorymi, z niepełnosprawnościami

– współpraca z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku oraz pracownikami Caritas Archidiecezji Gdańskiej.

okres zatrudnienia: od III 2025 r. – 3 m-ce okres próbny, następnie zatrudnienie na czas określony do X 2026 r., z możliwością dalszego zatrudnienia

podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas próbny i określony w wymiarze 1 etatu (½ etatu kierownik i ½ etatu – animator)

praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV. Życiorys powinien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji na stanowisko Kierownik placówki zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
  2. list motywacyjny
  3. potwierdzenie posiadania 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej

Termin i miejsce składania dokumentów:

– podpisane CV wraz z listem motywacyjnym i kopiami dokumentów oraz zaświadczenie należy przesłać na adres mailowy: gdansk@caritas.gda.pl do dnia 02.02.2025 roku.

W tytule maila należy wpisać: „Nabór na Kierownika Dziennego Domu Senior + Caritas”

Informacje dodatkowe:

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny lub uznania naboru za nierozstrzygnięty. Złożonych dokumentów aplikacyjnych Caritas Archidiecezji Gdańskiej nie zwraca. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji pracownika placówki rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych zgodnie z ogłoszeniem z dnia 14.01.2024 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.