Tegoroczne wakacje w naszej świetlicy były pełne niezapomnianych przygód, śmiechu i kreatywności! W lipcu odwiedziliśmy mnóstwo interesujących miejsc, aktywnie spędzając czas i ciesząc się piękną pogodą.

Pierwsze dni przyniosły dużo radości na Placu Zabaw Faktoria, gdzie wszyscy mogliśmy wybiegać się do woli. Następnie wybraliśmy się do kina na film „Gru i Minionki”, który rozbawił nas do łez – było kolorowo i pełno energii!

W czasie kreatywnych zajęć tworzyliśmy papierowe stworki, a nasza wyobraźnia nie miała granic. Wyruszyliśmy także na kulinarne odkrycia po Gdańsku – spacerowaliśmy po urokliwych zakątkach miasta, a także podziwialiśmy panoramę z wysokości AmberSky, skąd Gdańsk wyglądał naprawdę niesamowicie!

Niektórym z nas udało się wybrać do Warszawy, do Pracowni Efektu Domina, gdzie wzięliśmy udział w warsztatach kulinarnych. Nauczyliśmy się tam tradycyjnych sposobów robienia pizzy, którą później sami upiekliśmy i oczywiście – zjedliśmy. Było pysznie!

Dalsza część lipca była równie aktywna – odwiedziliśmy Loopy’s World, gdzie bawiliśmy się na całego, a także relaksowaliśmy się na basenie. Ale to nie koniec, bo w tym miesiącu sporo się również nauczyliśmy! W Centrum Integracji Na Górce u Sióstr Pallotynek poznaliśmy nowe umiejętności, a Muzeum Narodowe w Gdańsku dostarczyło nam dawki historii i kultury.

Kolejnym  niezapomnianym przeżyciem była wycieczka na Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy, gdzie mogliśmy zobaczyć samoloty z bliska. Przeszliśmy kontrolę lotniskową, oglądaliśmy starty i lądowania maszyn oraz poznaliśmy pracę ratowników i strażaków. Największa frajda? Wejście do wozu strażackiego!

Zawitaliśmy także do Zagrody Kociewskiej, gdzie bawiliśmy się wyśmienicie, a tydzień zakończyliśmy na filmie „Zak i Wowo: Tropiciele Magii” – pełnym przygód, przyjaźni i fantazji.

Kolejne dni to niezapomniane spotkania – Alpaka Team pozwolił nam zbliżyć się do zwierząt, a dzięki projektowi „Laudato Si – w trosce o wspólny dom”, współfinansowanemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska, mieliśmy okazję dowiedzieć się więcej o ekologii i opiece nad naszą planetą.

Sierpniowy tydzień zakończyliśmy wizytą w Papugarni Gdańsk & Bistro, gdzie otoczeni kolorowymi ptakami, cieszyliśmy się beztroską atmosferą. Wycieczka do Jumpcity to kolejny dzień pełen energii, gdzie wszyscy skakaliśmy wysoko z radości!

Nasza wakacyjna przygoda obejmowała także wycieczkę na Hel, gdzie odwiedziliśmy fokarium i wspięliśmy się na latarnię morską, podziwiając zapierające dech w piersiach widoki. Nie zabrakło wyzwań i rozrywki w Kolibki Adventure Park Gdynia, gdzie przenieśliśmy się do świata dinozaurów i smoków, pełnego adrenaliny i dobrej zabawy!

Dinopark Malbork to kolejna atrakcja, która dostarczyła nam wielu wrażeń, a na zakończenie wakacji odwiedziliśmy Czarogrody, gdzie korzystaliśmy z karuzel, zjeżdżalni, dmuchanych zamków pełnych wody i innych niesamowitych atrakcji.  Dzień zwieńczyliśmy ogniskiem,  piekąc kiełbaski i wspominając wspólnie spędzone chwile.

To były wakacje pełne radości, przygód i nowych doświadczeń.  Już nie możemy doczekać się kolejnych wakacji i wspólnych wyjazdów! Wraz z zakończeniem wakacyjnych przygód przyszedł czas na nowy rok szkolny. Życzymy wszystkim dużo energii, wytrwałości i samych sukcesów w nauce.  Powodzenia!