WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:
- zamieszczenie zapytania ofertowego, w przeznaczonej do tego celu zakładce, na stronie internetowej Caritas Archidiecezji Gdańskiej, dla zamówień których wartość oszacowana została w kwotach od 20 000,00 złotych netto do 50 000,00 zł netto*
- b. poprzez zamieszczenie zapytania ofertowego, w przeznaczonej do tego celu zakładce, na stronie internetowej Caritas Archidiecezji Gdańskiej i poprzez przekazanie zapytania ofertowego co najmniej do trzech potencjalnych wykonawców, dla zamówień których wartość oszacowana została powyżej 50 000,00 zł netto*
- c. nie upubliczniano – zebranie co najmniej trzech ofert publikowanych na stronach internetowych, zawierających cenę proponowaną przez potencjalnych wykonawców dla zamówień których wartość oszacowana została w kwocie do 20 000,00 złotych netto*.
- Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do Zamawiającego:
- Top Gastro z datą wpłynięcia oferty 24.10.2016 r
- Drzewiarz-Bis z datą wpłynięcia oferty 24.10.2016 r
- Gama z datą wpłynięcia oferty 24.10.2016 r
- BMS z datą wpłynięcia oferty 25.10.2016 r.
- Gastro z datą wpłynięcia oferty 25.10.2016 r
- Zuber Andrzej Zuber z datą wpłynięcia oferty 25.10.2016 r
- Swisspol Ltd z datą wpłynięcia oferty 25.10.2016 r
- Gastro Centrum z datą wpłynięcia oferty 25.10.2016 r
- Informacja o spełnieniu warunków REGULAMINU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY WSKAZANEJ W ART. 4 PKT 8 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Caritas Archidiecezji Gdańskiej: TAK/NIE* (jeżeli NIE wyjaśnić przyczynę)
- Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez Oferentów, (o ile takie warunki były stawiane):
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Firmy, które spełniły warunek:
- Top Gastro
- Drzewiarz-Bis
- Gama
- BMS
- Gastro
- Zuber
- Swisspol Ltd
- Gastro Centrum
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
Firmy, które spełniły warunek:
- Top Gastro
- Drzewiarz-Bis
- Gama
- BMS
- Gastro
- Zuber
- Swisspol Ltd
- Gastro Centrum
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Firmy, które spełniły warunek:
- Top Gastro
- Drzewiarz-Bis
- Gama
- BMS
- Gastro
- Zuber
- Swisspol Ltd
- Gastro Centrum
- sytuacji ekonomicznej i finansowej
Firmy, które spełniły warunek:
- Top Gastro
- Drzewiarz-Bis
- Gama
- BMS
- Gastro
- Zuber
- Swisspol Ltd
- Gastro Centrum
- minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące
Firmy, które spełniły warunek:
- Top Gastro
- Gama
- BMS
- Gastro
- Zuber
- Swisspol Ltd
- Gastro Centrum
- Nie przekroczenia o więcej niż 10% niektórych cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w stosunku do założonych w/w projekcie.
- Zuber
- Podanie szczególowych parametrów urządzeń w części b
- Zuber
- informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny i sposobie przyznawania punktacji poszczególnym Oferentom za spełnienie danego kryterium (o ile takie warunki były stawiane)
W = ((Xx – Xmin) / (Xmax – Xmin)) * 10
W – wartość punktowa, którą należy wyznaczyć
Xmin – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców
Xmax – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców
Xx – wartość obliczana w danym kryterium
- Zuber Andrzej Zuber
Wynik punktowy cz. A |
Wynik punktowy cz. B |
100 |
100 |
- wskazanie wybranej oferty/ofert* nazwa siedziba albo miejsce zamieszkania i wraz z uzasadnieniem wyboru wybranego/ych* Wykonawcy/ców*:
PHPU Zuber z Wrocławia, ul. Krakowska 29 C, 50-424 , NIP 895-001-52-62,
reprezentowaną przez: Andrzeja Zuber – Właściciel
- Cena wybranej oferty/ofert* w złotych: 33 446,51 euro: 8 011,33
- Informacje o sposobie wyboru Wykonawcy/ów (tryb wyboru):
- § 4 ust. 1 pkt 1 REGULAMINU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY WSKAZANEJ W ART. 4 PKT 8 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Caritas Archidiecezji Gdańskiej.
- § 4 ust. 1 pkt 2 w/w Regulaminu.
- § 4 ust. 1 pkt 3 w/w Regulaminu.
- Inny (wskazać jaki) – ………………………
*- niepotrzebne skreślić
……………………………. ……………………………………….
data sporządzenia podpisy Wnioskodawcy
- 1. potwierdzenie publikacji zapytania na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego umieszczonym na stronie internetowej ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego lub na innej na stronie internetowej przeznaczonej do umieszczania zapytań ofertowych*,
- potwierdzenie wysłania zapytania do potencjalnych Oferentów*,
- złożone oferty*,
- oświadczenie/oświadczenia* o braku powiązań z wykonawcami, którzy złożyli oferty, podpisane przez Zamawiającego lub osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a także realizacją lub zmianami umowy zawartej z Wykonawcą – (jeżeli istnieje taki obowiązek)*.
*- niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:
- 1. Informację o wyniku postępowania umieszczona zostaje na powszechnie dostępnej stronie internetowej, tj. na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego umieszczonym na stronie internetowej ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego lub na innej na stronie internetowej przeznaczonej do umieszczania zapytań ofertowych (jeżeli istnieje taki obowiązek), i/lub informację o wyniku postępowania wysyła się do każdego wykonawcy, który złożył ofertę oraz umieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego (jeżeli istnieje taki obowiązek)*.
- Informacja o wyniku postępowania zawiera:
- szacunkową wartość zamówienia w złotych i euro
- nazwę wybranego wykonawcy
- informacje o sposobie wyboru wykonawcy
- siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty.
- Na wniosek Oferenta, który złożył ofertę, istnieje obowiązek udostępnienia Oferentowi WNIOSEKU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, przy czym nie dotyczy złożonej oferty.
- Po przeprowadzeniu procedury uregulowanej następuje podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami.
- W przypadku, gdy Wykonawca/Wykonawcy* odstąpi/ą* od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą/Wykonawcami*, który/którzy* w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
……………………… ……………………………….
miejscowość, data podpis Wnioskodawcy
………………………………………………
Akceptacja Dyrektora / Kierownika jednostki
Kontakt:
pbarczykowski@caritas.pl