Zatrudnimy Specjalistę ds. Kadr i Płac

 

Zadania:

  • Naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami i potrąceniami (w tym naliczanie cząstkowych wynagrodzeń w rozbiciu na wieloetatowość lub uczestnictwo danego pracownika w różnych projektach), naliczenia ZUS i PIT od wynagrodzeń.
  • Naliczanie zasiłków chorobowych dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,
  • Wystawianie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz kontraktowych z uwzględnieniem indywidualnych zapisów wg. wymagań pracodawcy (umiejętność analizowania skutków prawnych nowych zapisów w umowach i zgodności ich z Prawem Pracy oraz Regulaminami Zakładowymi)
  • Samodzielne prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami przepisów
  • Rejestracja w programie kadrowo-płacowym nowych pracowników, zmian w umowach, absencji pracowniczych oraz czasu pracy pracowników w oparciu o harmonogramy czasu pracy.
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców do ZUS w programie płatnik,
  • Analiza kompletności dokumentów niezbędnych do zatrudnienia w oparciu o przepisy Prawa Pracy i Prawa Ubezpieczeń Społecznych, kodeksu Cywilnego, legalizacji pracy cudzoziemców oraz o wewnętrzne procedury,
  • Wystawianie skierowań na badania lekarskie i zgłaszanie osób do szkoleń BHP,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników w systemach równoważnych.
  • rozliczanie benefitów, potrąceń pracowniczych
  • wystawianie świadectw pracy oraz druków Z-3, Z-3A, ERP-7 po ustaniu zatrudnienia,
  • zgłoszenia na PUE ZUS umów o dzieło,
  • wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem, w tym zaświadczenia dla cudzoziemców o zatrudnieniu do Wojewody Pomorskiego (tzw. Załącznik nr 1)
  • przygotowywanie zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
  • korespondencja z komornikami
  • archiwizacja dokumentacji pracowniczej, prace biurowe zlecone przez przełożonego.
  • korespondencja e-mail i odbieranie telefonów.

Oczekiwania:

  • umiejętność policzenia wynagrodzenia i zasiłków bez pomocy systemu płacowego oraz rozliczenia części wynagrodzenia pracownika w oparciu o koszty całkowite pracodawcy (zasady dyscypliny budżetowej kosztów pracowniczych w projekcie)
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej i płacowej,
  • umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów,
  • praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych ze szczególnym naciskiem na zasady podlegania ubezpieczeniom społecznych w przypadku umów cywilnoprawnych.
  • znajomość obsługi programu Comarch Optima, Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność pracy w zespole, terminowość
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy,
  • Zdolności analityczne w przygotowywaniu zmieniających zapisów w umowach dla poszczególnych projektów, samodzielność.

 

Nasza oferta:

  • stabilne zatrudnienie,
  • umowa o pracę,
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • przyjazna atmosfera w pracy.

 

CV prosimy wysłać na adres mailowy: aferra@caritas.gda.pl.

Więcej informacji telefonicznie: 668 360 866.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji oraz dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Caritas Archidiecezję Gdańską z siedzibą w Sopocie, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)