Zapytanie ofertowe w trybie zasady konkurencyjności /rozeznania rynku*
na dostawę osprzętu medycznego – numer 1/DDOM/ZO/2016
w ramach projektu numer POWR.05.02.00-00-0139/15 tytuł „Dzienny Dom Opieki Medycznej”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 1. Zamawiający:
Caritas Archidiecezji Gdańskiej, al. Niepodległości 778, Sopot 81-805
- 2. Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy:
Osoba do kontaktu: Anna Kostusik, e-mail: centrumjp2@caritas.pl tel. 58 511 35 00
- 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- a. Dostawa osprzętu medycznego (dostawa w cenie):
- parawanu medycznego jednoskrzydłowego na kółkach wys. 170, szerokość 1m2szt
- stetoskopu 2szt
- termometru elektronicznego bezdotykowego 1szt.
- glukometru obsługującego paski samozasysające krew 1szt.
- pulsoksymetru napalcowego 1szt.
- ciśnieniomierza zegarowego naramiennego 2szt.
- stojaka na kroplówkę 1szt.
- zestawu do reanimacji bez leków 1szt.
- wagi podłogowej elektronicznej 1szt.
- wózka do dystrybucji leków na kółkach z trzema półkami 1szt.
- stanowiska do pobierania krwi z przestawnym siedziskiem z oparciem oraz podłokietnikiem 1szt.
- dozownika na środek dezynfekcyjny łokciowy 3szt.
- dozownika na mydło 3szt.
- dozownika na ręczniki papierowe w rolce 3szt.
- kozetki lekarskiej 2szt.
- koszy na odpady 30 l plastikowe (na pedał) 2szt.
- b. Dostawy w okresie od 18 lipca 2016r. do 30 maja 2018r., uzależnione od bieżących potrzeb Dziennego Domu Opieki Medycznej, w którym jednorazowo będzie przebywać od 10 do 15 pacjentów (dostawa w cenie):
- pościeli jednorazowej
- gazy jałowej 1m 2
- kompresy jałowe 10×10 cm
- plastrów10cm szeroki
- przylepców 2,5 cm szerokie
- bandaże dzianych 10 cm szeroki
- bandaży elastycznych 9 cm szerokie
- rękawiczek jednorazowych nitrylowych w rozmiarach S, M, L, XL pakowane po 100szt.
- aparatów do kroplówek
- strzykawek 2ml, 5ml, 10ml, 20 ml
lub innych drobnych materiałów medycznych niezbędnych do bieżącego funkcjonowania placówki.
- 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W/w warunki Wykonawca będzie zobowiązany potwierdzić odpowiednimi oświadczeniami na etapie zawierania umowy na przedmiot zmówienia.
- 5. Informacje na temat zakresu wykluczenia:
Wykonawcy przedmiotu zamówienia nie będzie udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu należy załączyć do oferty:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik numer 1 do rozeznania)
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- 6. Kryteria oceny oferty dla części a i części b zamówienia:
Kryteria dostępu:
- Realizacja całego zamówienia przez jednego dostawcę
- Czas realizacji zamówień na sprzęt wymieniony w punkcie 3a niniejszego zapytania ofertowego liczony od daty zlecenie zamówienia nie dłuższy niż 10 dni roboczych
- Czas realizacji zamówienia na bieżące dostawy wymienione w punkcie 3b niniejszego zapytania ofertowego liczony od daty złożenia zamówienia nie dłuższy niż 10 dni roboczych
Kryteria wyboru:
- Cena – 80%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
C = (C min/C x) x 100 punktów
Gdzie:
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
C min – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
C x – cena oferty ocenionej
- Czas realizacji zamówień na sprzęt wymieniony w punkcie 3a niniejszego rozeznania rynku liczony od daty zlecenie zamówienia – 10%
do 5 dni roboczych – 100pkt
od 6 do 10 dni roboczych – 50pkt
powyżej 10 dni roboczych oferta zostaje odrzucona
- Czas realizacji zamówienia na bieżące dostawy wymienione w punkcie 3b niniejszego rozeznania rynku liczony od daty złożenia zamówienia – 10%
do 2 dni roboczych – 100pkt
od 3 do 5 dni roboczych – 50pkt
od 6 do 10 dni roboczych – 10pkt
powyżej 10 dni roboczych oferta zostaje odrzucona
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
K= (A x 80 %) + (B x 10%) + (C x 10%)
gdzie:
A – liczba punktów za kryterium: cena brutto oferty za każdy z produktów
B – liczba punktów za kryterium: czas realizacji zamówienia na bieżące dostawy wymienione w punkcie 3a niniejszego rozeznania liczony od daty złożenia zamówienia
C – Czas realizacji zamówienia na bieżące dostawy wymienione w punkcie 3b niniejszego zapytania ofertowego liczony od daty złożenia zamówienia
- 7. Termin składania ofert .
Termin złożenie oferty wynosi 7 dni kalendarzowych od daty ogłoszenia zapytania, który biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania i kończy się z upływem ostatniego dnia. Upublicznienie nastąpiło dnia 5 lipca 2016r.termin składania ofert upływa dnia 12 lipca 2016r. o godz. 12.00
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpiło na stronie internetowej Zamawiającego oraz poprzez wysłanie zapytania ofertowego do potencjalnych wykonawców (co najmniej trzech).
- 8. Miejsce składania ofert:
Oferty na formularzu załącznika numer 2 należy składać w wersji elektronicznej w formie skanów podpisanych przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Oferenta na adres akostusik@caritas.pl(oryginały do dostarczenia na etapie podpisania umowy) lub bezpośrednio w biurze Centrum Pomocowego Caritas im. Jana Pawła II ul. Fromborska 24 w Gdańsku. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
- 9. Czy dopuszczalne jest złożenie ofert częściowych?
TAK/NIE* część a zamówienia i część b zamówienia.
- 10. Informacje dodatkowe
- Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia bezpośrednio do Centrum Pomocowego Caritas im. Jana Pawła II ul. Fromborska 24 w Gdańsku.
- Za nienależyte wykonanie zamówienia np. z tytułu opóźnień z winy wykonawcy, nieprawidłowej realizacji zamówienia publicznego, niekompletnego wykonania zamówienia publicznego (w tym np. nieprzestrzegania warunków gwarancji) stosowane będą kary umowne w przedziale od 0,1 do 10% wartości zamówienia, które wskazane zostaną w umowie zawieranej z Wykonawcą.
- Dopuszcza się zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli będzie to wynikało z niezbędności w celu prawidłowej realizacji projektu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy cena oferty najkorzystniejszej w postępowaniu przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na postępowanie.
- Bark przedłożenia kompletu niezbędnych załączników wraz formularzem oferty skutkuje odrzuceniem Oferenta.
Kontakt:
akostusik@caritas.pl